Preparant el ball de Halloween.

Els alumnes de 5è han estat assajant molts dies el Ball de Halloween Rules per a poder presentar-vos a tots vosaltres un ball en anglès per fer més visible tot allò que treballem a l’aula.

Després de molts dies d’assajos per fer una gran actuació pel dia del RadioPati de la tardor, tots els esforços es van veure reflectits en el Ball el dia 30 d’octubre.

Us volem agraïr tot l’esforç que heu fet tots els/les alumnes aquests dies i felicitar-vos també per l’atretzo tant original que vau portar tots i totes vosaltres.

Moltes gràcies a totes les famílies per participar en aquest esdeveniment.

Esperem que estigueu gaudint del cap de setmana.

Ens veiem a la tornada el proper dimarts!

Salutacions,

Les tutores de 5è.