OBRES DE L’ESCOLA!!!

Aquest estiu han estat fent obres a la zona del menjador de la nostra escola. Les obres encara estan en actiu, fet que ens ocasiona la falta d’un espai per jugar a les hores de pati. Però, si pensem en positiu després tindrem més espai al mejador i tornarem a recuperar un lloc de pati que abans ja teníem, encara que més petit.

El fet de que ens falti un espai de pati, ens perjudica a l’hora d’anar al pati del camp de futbol. Aquest any, anem cicle superior i 4t, és a dir, tres cursos, en canvi l’any passat anavem dos cursos per això tenim menys espai on jugar.

Alumnes de 6èA