ANEM D’EXCURSIÓ AL BONÀREA!!

El passat 17 de Novembre, l’alumnat 6è vam anar d’excursió a Guissona per visitar la cooperativa BonÀrea i conèixer una mica la seva història.

Només entrar a la fàbrica, la nostra guia Judit ens va portar a una sala per vestir-nos amb una bata, unes bosses pels peus, un barret de tela i ens vam fer una foto de grup.

Només començar vam pujar al tren i ens van anar ensenyant les instal·lacions mentre podíem escoltar les explicacions. Vam veure els pernils i l’olor era que alimentava!!

A continuació, vam veure com es feien les botelles de plàstic, els vins, els cartons de llet…

Després vam anar a veure un museu molt antic i ens van explicar la història de Guissona des dels Romans, va ser força lúdic ja que vam aprofitar per fer una visita al poble.

Per acabar, vam anar al restaurant del BonÀrea, al bufet lliure, vam dinar tranquil·lament. Després vam jugar una estona al parc.

Quan vam arribar al centre escolar ens van donar un foto i una tassa amb dibuixos d’animals que caracteritzen l’empresa, cosa que agraïm de bon grat.

Ens ho vam passar molt bé!!

Us deixem una mostra de la sortida