INVESTIGAREM SOBRE ELS VIDEOJOCS!!

Com ja sabreu cada any es treballa un projecte interdisciplinari diferent, escollit pels alumnes de l’escola, a través d’unes votacions. Per exemple, l’any passat va sortir la història del futbol.

Aquest any ha sortit el tema ELS VIDEOJOCS però… anem una mica endarrere en el temps, concretament al 6 d’octubre, quan estàvem fent entorn (medi), la nostra professora ens va dir que penséssim propostes pel projecte d’escola i van sortir les següents: la història de l’art, gegants de Catalunya, la segona Guerra Mundial i els animals. La proposta finalista de la nostra classe va ser les 7 meravelles del món.

Just 3 dies després,  la nostra teacher,  ens va donar un paper per decidir quin projecte volíem (escollint entre els més votats en les aules). Fent el recompte va quedar així: en tercer lloc els 4 elements, en segon lloc els jocs olímpics i en primer lloc els videojocs. Estem contents del projecte guanyador!!!

Alumnes de 6èB