INICIEM EL PROJECTE “ALCOLETGE ÉS CASA TEVA”

Aquest mes de febrer, l’alumnat de Cicle Inicial, hem iniciat el treball de recollida de brossa que hi ha pels diversos carrers i espais públics de la nostra població. Tota l’escola col·laborem en aquesta recollida selectiva. És una gran tasca de neteja en la qual veurem la quantitat de brossa que es queda pel terra i en la natura. I el que estem comprovant és que n’estem recollint molts quilos. Així que us volem enviar un missatge: reciclem i siguem responsables en mantenir nét el nostre entorn, és casa nostra!

Recull de fotografies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *