COLÒNIES DE CICLE INICIAL

El passat dijous, dia 2 de març, els alumnes de primer i segon vam anar de colònies a La Carral, a prop de Solsona, on ens vam quedar a dormir una nit.

Van esdevenir dos dies de gran convivència entre alumnes i mestres, gaudint d’activitats diverses, moments de relació, alegria i companyerisme, fora de l’àmbit habitual de l’escola.

Tots els nens i nenes que van venir s’ho van passar d’allò més bé, gaudint d’aquesta experiència tan enriquidora.

Segons els alumnes, allò que més els va agradar, va ser l’estona de discoteca i, sobretot, el poder dormir tots junts.

Esperem que pugueu captar la màgia d’aquests dies de colònies a través de les fotografies que trobareu en el següent enllaç!