PROPOSTES 6è (8 DE MAIG)
Hola Raperes i Rapers. Us deixem les propostes per aquesta setmana. Esperem que estigueu molt bé. Ens veiem dilluns a les 18h en la videotrucada.
EDUCACIÓ FÍSICA
Aquí us deixo la proposta d’Educació Física d’aquesta setmana. És una proposta de treball sobre la Biatló.
Aquí tens els enllaços:
–Escalfament: https://vimeo.com/241901445/f6953bb7e9
-Estiraments: https://vimeo.com/241901977/d8cae13a18
(ATENCIÓ: COPIA ELS ENLLAÇOS, UN A UN,A LA BARRA DE BÚSQUEDA DE GOOGLE PER PODER-LOS VISUALITZAR!!)
-Tècnica de cursa: https://www.youtube.com/watch?v=JYcLEMfszfY
(AQUEST POTS CLICAR DIRECTAMENT SOBRE L’ENLLAÇ!)
Feina obligatòria. Vídeo voluntari.
Ah!! I no t’oblidis de portar la roba i el calçat adequat per fer-la i treballar els hàbits higiènics després de cada pràctica.
MATEMÀTIQUES
Cal realitzar els problemes 46-55 de 6è de la “Motxilla”.
Els podeu fer en un doc o en un full normal i penjar-ne les fotos.
Llegiu amb calma els enunciats. No cal copiar cap enunciat. Recordeu els apartats: dades, què em pregunten, operacions i resposta. Podeu fer dibuixos, esquemes…tot el que necessiteu per tal de resoldre’ls.
MEDI
Continuarem fent la feina de les etapes històriques. No hi ha data d’acabament per ara. Intentem enllestir-la durant aquest mes!
Encara falta gent per apuntar-s’hi!! On? A la graella compartida . Recordeu que al drive teniu el guió de cada etapa perquè us serveixi d’ajuda i els powers que us he “regalat”. Està tot a la carpeta compartida al drive MEDI: ETAPES DE LA HISTÒRIA.
Aquesta tasca es pot fer en grup, compartint entre la gent del grup el material que necessiteu. Us podeu organitzar pel Hangauts en privats.
A més, us deixo una feina molt interessant sobre el Neolític a Catalunya. Us sonen les mines de Gavà? Coneixereu què s’extreia de les mines, com era la fauna i la flora fa 6000 anys…serà com fer d’arqueòleg/a!!
NO CAL FER-ME CAP RETORN! Feina voluntària!
Us deixo l’enllaç:
I si vols fer una visita per l’interior de les mines acompanyada per la reportera del Super3 Info K, copia l’enllaç a la barra de búsqueda:
PYCTO
Us recordem les tasques que heu de fer de Pycto.
En primer lloc heu de fer l’inici del conte, en el següent enllaç us expliquem com: AQUÍ
Recordeu que a l’Inici heu d’explicar.
- En quin lloc (edifici de Venècia passa la història)
- Qui són i com són els personatges principals
- Què estan fent
Una vegada tingueu l’inici fet i corregit podeu seguir escrivint la continuació (nus i desenllaç) de la història. Aquest part no la finalitzeu. Aviseu quan la tingueu acabada que així la podrem corregir junts/es.
Al Nus heu d’explicar.
- Què passa per a que les coses canviïn
- ON/QUAN/PERQUÈ passen les coses
- Qui són i que fan els nous personatges
I al Desenllaç:
- Com es resol la història, com acaba…
A la vostra història poden haver comparacions, descripcions, diàlegs, frases fetes…
Tenim moltes ganes de llegir-les!!
-Teniu oberts nous exercicis de Jocs de Llengua per fer. Corresponen a la sessió 5.
CASTELLANO
1) Ir colgando trabajos que os quedan.
2) Escribid un cuento (150 palabras máximo), que empiece así:
Érase una vez un país confinado…
MÚSICA
Trobareu les feines de música AQUÍ
ENGLISH
Aquesta setmana us propose dos jocs per a repassar les oracions amb present simple i present continu en anglès.
Us adjunte un recordatori que us servirà per a refrescar la memòria abans de començar.
Amb el present simple teniu sempre en compte la 3ª persona del singular (he,she,it).
Si es tracta del verb ser o estar – TO BE
Si es tracta d’altres verbs, recordeu afegir una -s o -es al verb quan aquests vagin amb la 3ª persona del singular:
Ara que ja has recordat el més essencial, pots jugar a pacman. (Augmenta el zoom de la pantalla per jugar millor).
- Quan hagis acabat fes clic a “show answers” i escriu les oracions aconseguides en un document de google dintre de la carpeta d’anglès que s’anomeni “present simple”.
D’altra banda, com ja sabeu, el present continu s’utilitza per a parlar de coses que estan passant en el moment actual concretament. Una cosa que succeint ara. ¿Com s’utilitza? Espero que aquesta imatge us refresqui la memòria.
Ja esteu llestos per a jugar al Whack-a-mole. (Esclata-un-talp). (Augmenta el zoom de la pantalla per jugar millor).
- Quan hagis acabat fes clic a “show answers” i escriu les oracions aconseguides en un document de google dintre de la carpeta d’anglès que s’anomeni “present continuous”.
PROPOSTES D’ESCOLA
Per a veure les tasques d’escola clic AQUÍ