PROPOSTES DE SISÈ (8 DE MAIG)

PROPOSTES  6è  (8 DE MAIG)

Hola Raperes i Rapers. Us deixem les propostes per aquesta setmana. Esperem que estigueu molt bé. Ens veiem dilluns a les 18h en la videotrucada. 

EDUCACIÓ FÍSICA

Aquí us deixo la  proposta d’Educació Física d’aquesta setmana. És una proposta de  treball sobre la Biatló.

Aquí tens els enllaços:

Escalfament:     https://vimeo.com/241901445/f6953bb7e9

-Estiraments:      https://vimeo.com/241901977/d8cae13a18

(ATENCIÓ: COPIA  ELS ENLLAÇOS, UN A UN,A LA BARRA DE BÚSQUEDA DE GOOGLE PER PODER-LOS VISUALITZAR!!)

-Tècnica de cursa: https://www.youtube.com/watch?v=JYcLEMfszfY

(AQUEST POTS CLICAR DIRECTAMENT SOBRE L’ENLLAÇ!)

 Feina obligatòria. Vídeo voluntari.

Ah!! I no t’oblidis de portar la roba i el calçat adequat per fer-la i treballar els hàbits higiènics després de cada pràctica.

MATEMÀTIQUES

Cal realitzar els problemes  46-55 de 6è de la “Motxilla”.

Els podeu fer en un doc o en un full normal i penjar-ne les fotos.

Llegiu amb calma els enunciats. No cal copiar cap enunciat. Recordeu els apartats: dades, què em pregunten, operacions i resposta. Podeu fer dibuixos, esquemes…tot el que necessiteu per tal de resoldre’ls.

 

MEDI

Continuarem fent la feina de les etapes històriques. No hi ha data d’acabament per ara. Intentem enllestir-la durant aquest mes!

Encara falta gent  per apuntar-s’hi!!  On? A la graella compartida . Recordeu que al drive teniu el guió de cada etapa perquè us serveixi d’ajuda i els powers que us he “regalat”. Està tot a la carpeta compartida al drive MEDI: ETAPES DE LA HISTÒRIA.

Aquesta tasca es pot fer en grup, compartint entre la gent del grup el material que necessiteu. Us podeu organitzar pel Hangauts en privats.

A més, us deixo una feina molt interessant sobre el Neolític a Catalunya. Us sonen les mines de Gavà? Coneixereu què s’extreia de les mines, com era la fauna i la flora fa 6000 anys…serà com fer d’arqueòleg/a!! 

NO CAL FER-ME CAP RETORN!  Feina voluntària!

Us deixo l’enllaç:

http://portals.ajuntament.gava.cat/WS-RESTActivitatsMuseu/webresources/org.gava.model.materialdidactic/2c9080ee4e8b3070014e9be4000d0003/getPdf

I si vols fer una visita per l’interior de les mines acompanyada per la reportera del Super3 Info K, copia l’enllaç a la barra de búsqueda:

https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/la-inforeportera-a-les-mines-de-gava-amb-la-bruguers/video/5796831/

PYCTO

Us recordem les tasques que heu de fer de Pycto.

En primer lloc heu de fer l’inici del conte, en el següent enllaç us expliquem com: AQUÍ

Recordeu que a l’Inici heu d’explicar.

  • En quin lloc (edifici de Venècia passa la història)
  • Qui són i com són els personatges principals
  • Què estan fent 

Una vegada tingueu l’inici fet i corregit podeu seguir escrivint la continuació (nus i desenllaç) de la història. Aquest part no la finalitzeu. Aviseu quan la tingueu acabada que així la podrem corregir junts/es. 

Al Nus heu d’explicar.

  • Què passa per a que les coses canviïn
  • ON/QUAN/PERQUÈ passen les coses
  • Qui són i que fan els nous personatges 

I al Desenllaç:

  • Com es resol la història, com acaba…

 

A la vostra història poden haver comparacions, descripcions, diàlegs, frases fetes…

Tenim moltes ganes de llegir-les!!

 

-Teniu oberts nous exercicis de Jocs de Llengua per fer. Corresponen a la sessió 5. 

 

CASTELLANO

1) Ir colgando trabajos que os quedan.

2) Escribid un cuento (150 palabras máximo), que empiece así: 

Érase una vez un país confinado…

 

MÚSICA

Trobareu les feines de música AQUÍ

ENGLISH

Aquesta setmana us propose dos jocs per a repassar les oracions amb present simple i present continu en anglès. 

Us adjunte un recordatori que us servirà per a refrescar la memòria abans de començar.

Amb el present simple teniu sempre en compte la 3ª persona del singular (he,she,it). 

Si es tracta del verb ser o estar – TO BE

Si es tracta d’altres verbs, recordeu afegir una -s o -es al verb quan aquests vagin amb la 3ª persona del singular:

Ara que ja has recordat el més essencial, pots jugar a pacman. (Augmenta el zoom de la pantalla per jugar millor).

  • Quan hagis acabat fes clic a “show answers” i escriu les oracions aconseguides en un document de google dintre de la carpeta d’anglès que s’anomeni “present simple”.

D’altra banda, com ja sabeu, el present continu s’utilitza per a parlar de coses que estan passant en el moment actual concretament. Una cosa que succeint ara. ¿Com s’utilitza? Espero que aquesta imatge us refresqui la memòria.

 Ja esteu llestos per a jugar al Whack-a-mole. (Esclata-un-talp). (Augmenta el zoom de la pantalla per jugar millor).

  • Quan hagis acabat fes clic a “show answers” i escriu les oracions aconseguides en un document de google dintre de la carpeta d’anglès que s’anomeni “present continuous”. 

PROPOSTES D’ESCOLA 

Per a veure les tasques d’escola clic AQUÍ

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>