Propostes de la setmana (29 maig – 5 juny)

Hola famílies i nens i nenes de la classe del Rock!!

Setena setmana!!!!

Ens sentim molt orgulloses de com esteu recorrent aquest llarg camí fins a tornar a trobar-nos. Ens alegra molt veure que gaudiu i ens retorneu les activitats que us anem proposant. Valorem molt la feina tant de petits com de grans.

Aquí teniu les propostes d’aquesta setmana:

Català: català 29-5 juny –  català 29-5 juny

Castellano: castellà 29maig-5juny –  castellà 29maig-5juny

English: 7a setmana activitats anglès7a setmana anglès7a setmana autocorrecció ang

7a setmana, lletra cançó angHappy_song partitura

Matemàtiques: mates 29 maig-5 junymates 29 maig-5 juny

Medi: medi 29-5 junymedi 29-5 juny

Pycto: PICTO 7 SETMANA –  PICTO 7 SETMANA

Tutoria/Valors: Tutoria 29 maig -5 juny –  Tutoria 29 maig-5 juny

(encara ens falten moltes frases de la feina que vam demanar la setmana passada)

Música: 1r-musica-7ª-setmana

Recordar-vos que les activitats d’educació física i música no cal entregar-les. Pel que fa a l’ANGLÈS, no cal enviar foto, podeu anar fent un recull (tipus dossier).

La resta de matèries, quan tingueu acabada la tasca, feu una foto i ens ho envieu. Moltes gràcies!

També us volem recordar que mireu a la web la carpeta d’escola on cada setmana trobareu diferents propostes generals d’escola per fer amb els nens i nenes si us ve de gust.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner (si us descarregueu aquesta aplicació serveix per escanejar documents amb el mòbil i enviar-los)

Les fotos dels documents ens els podeu enviar a:

Abraçades i petons!!

Sandra i Mireia