Venda de productes de l’hort

Aquest matí, uns quants nens i nenes de 5è hem anat al Mercat del Lleó a vendre les hortalisses  que, durant tot el curs, els nens i nenes de l’escola Àgora hem fet créixer i n’hem tingut cura.
Hem portat alls tendres, cebes, pastanagues i enciams per vendre. Tot ecològic! Un altre grup de 5è vam ser els encarregats, ahir i aquest matí, de recollir (i arrancar estiraaaant! en alguns casos) les hortalisses, per dur-les ben fresques al mercat.
I la resta de nens i nenes de la classe, ens vam encarregar de posar preus i fer la cartellera. Ha estat un èxit! Ho hem venut tot, menys les pastanagues, que no eren gaire maques, però sí molt tendres!
Ens ha agradat molt l’experiència, conèixer el Mercat del Lleó, estar acompanyats de l’escola Montfalgars, conèixer i fer-nos fotos amb l’alcaldessa de Girona!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *