L’escola Àgora celebra 50 anys!

Benvolgudes famílies, amigues i amics de l’escola Àgora!

El passat 15 de gener l’escola va celebrar els 50 anys ensenyant, educant i regalant il·lusió a tot l’alumnat que ha passat per aquestes aules. Per gaudir d’una bona festa vam estar tot el mati celebrant la jornada amb activitats de tota mena.

També vam esmorzar una xocolata desfeta i una coca boníssima, preparada per la nostra cuinera.

A més, hem amagat una càpsula del temps en un racó del pati! Hi hem posat una carta dirigida als nens i nenes de l’Àgora del futur i que podran obrir quan es celebri el 75è aniversari de l’escola.

Seguidament vam cantar l’himne de l’escola, creat i practicat per tothom. Va ser un moment molt emotiu.

Per acabar, com totes les festes, vam posar una mica de música que sonava anys enrere i ens vam totes i tots a moure el cos.

Gràcies per tots aquests anys, Àgora!

En la següent imatge teniu una recopilació de tots els moments que hem viscut en aquesta jornada.