5È: FEM ART!

El passat divendres 5 de juny els i les alumnes de 5è van compartir el treball fet a l’Àrea d’Educació Artística.
Els infants d’Educació Infantil van gaudir de petites exposicions orals on els van presentar els seus “País de Mai Més”.
Vinculat amb el projecte del musical de l’escola, els grans van dissenyar de manera col·laborativa com seria el seu “País de Mai Més” tenint en compte què no hi podia faltar per representar un lloc fantàstic per a ells i elles.
Ha estat un treball que han fet amb dedicació i recollint els punts de vista de tots els membres del grup. Ha resultat tot un repte plasmar les idees en un format en 3D fent una maqueta amb diversos materials.
Els més petits van fer algunes preguntes i estaven molt encuriosits per saber el nom de cadascun dels països o què respresentaven els diversos elements.

Va ser una experiència molt xula!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut