medi natural

TALLER DE VI

Dins del treball d’entorn, l’alumnat de 4t estudiem la vinya. Enguany hem tingut la sort de poder comptar amb una experta, la Maria Coca Capafons, de les bodegues “Coca i Fitó“. La Maria ens ha explicat com es cuiden els ceps, quan i com es cull el raïm i tot el procés de fabricació del […]

TALLER DE VI Llegeix més »

Pasturem a Capafonts

El passat divendres dia 19 de maig vam anar d’excursió a Capafonts. Va ser un dia fantàstic i ple d’emocions. Vam poder tocar algunes cabres del ramat, vam veure cabretes acabades de néixer, vam conèixer algunes plantes que mengen i vam acabar fent un mató boníssim.

Pasturem a Capafonts Llegeix més »

I3 ANEM AL CORRAL DEL NERI

AVUI ELS NENS I LES NENES D’I3 HEM VISITAT LA GRANJA DEL CORRAL DEL NERI. HEM GAUDIT MOLTÍSSIM DE LA VISITA. HEM ACARICIAT I  DONAT MENJAR ALS ÀNECS, A LES GALLINES, A LA PORQUETA PORKI, AL RUC NUK, A LES OVELLES… TAMBÉ HEM JUGAT EN UN LABERINT I ENS HEM PASSEJAT EN CARRO, HA ESTAT

I3 ANEM AL CORRAL DEL NERI Llegeix més »

A I5 a més a més hem fet…

DURANT AQUEST TRIMESTRE HEM FET UNA PILA D’ACTIVITATS EN LES QUE HEM EXERCITAT HABILITATS I ESTRATÈGIES QUE ENS AJUDEN A APRENDRE. US EN MOSTREM ALGUNES IMATGES    ACTIVITATS ALS TALLERS FANG A PLÀSTICA      CUIDEM L’HORT        BEE-BOTS         DESCOBERTA DE L’ENTORN, EL PARDAL  

A I5 a més a més hem fet… Llegeix més »

XERRADA SEXUALITAT

La Cèlia, mare de l’Arnau, ens ha vingut a fer una xerrada sobre sexualitat i reproducció. Hem parlat dels canvis que es produiran en el nostre cos a partir d’ara, de la identitat gènere i de la diversitat sexual. Hem après moltíssim i hem tingut la sort de poder simular un part amb els ninos

XERRADA SEXUALITAT Llegeix més »

ANIMALS A L’ESCOLA

Avui ha vingut la Carla, una mare de l’escola que li agraden molt els animals i en té molts. Amb ella hem pogut gaudir observant i tocant totes les bestioles que ha portat, i hem après algunes característiques dels animals vertebrats i invertebrats. Gràcies Carla!

ANIMALS A L’ESCOLA Llegeix més »

PLANTEM ENCIAMS

Amb l’hort de l’escola ben net i preparat per plantar, els i les alumnes de primer hi hem anat amb els nostres enciamets que semblaven de joguina de petits que eren. La malla negra estava preparada i nosaltres hem fet un forat, hi hem posat els enciams de planter i hem regat perquè es facin

PLANTEM ENCIAMS Llegeix més »

ÚLTIM DIA DE CURS

Ja hem arribat al final de curs i el darrer dia hem gaudit d’una jornada lúdica i refrescant. A primera hora del matí, hem anat al camí del Rec a alliberar els capgrossos i les granotes que havíem estudiat i observat a l’aula. Hem après moltes coses dels amfibis i de l’evolució i metamorfosi que

ÚLTIM DIA DE CURS Llegeix més »

ANEM A VEURE LES ABELLES

APROFITANT QUE ESTEM ESTUDIANT LES ABELLES🐝, ELS NENS I LES NENES DE P4 VAM ANAR D’EXCURSIÓ AL PERELLÓ, AL CENTRE D’INTERPRETACIÓ APÍCOLA MEL MURIA. L’ENRIQUETA I EN PETER ENS VAN ACOMPANYAR DURANT TOTA LA JORNADA. AMB ELLS VAM PODER CONÈIXER MOLTES COSES SOBRE EL MÓN DE LES ABELLES, VAM VEURE ARNES ANTIGUES, QUE S’UTILITZAVEN FA

ANEM A VEURE LES ABELLES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut