elnostrepoble

Projecte amb la Creu Roja!

Aquest trimestre, els nens i nenes de 2n hem iniciat un projecte molt especial en col·laboració amb la Creu Roja de la Selva del Camp. Tot va començar amb una visita a les noves instal·lacions de l’entitat, on vam conèixer de primera mà la important tasca que realitzen per ajudar les persones que ho necessiten. […]

Projecte amb la Creu Roja! Llegeix més »

Un tomb pel casc antic

Ahir els nens i nenes de segon vam fer una tomb per la Selva. A les classes de medi estem estudiant el municipi i, a través d’aquesta sortida, vam aprendre moltes més coses del nostre poble: d’on ve el seu nom, per què es van construir les muralles, els versos que hi ha als carrers

Un tomb pel casc antic Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut