Abel Ferrater

GAMIFICACIÓ AL CASTELL

Aquest 1r trimestre els alumnes de 3r han pogut gaudir d’una experiència ben diferent. A través d’un misteri que havien de resoldre, van realitzar una sèrie de jocs relacionats amb l’àrea de medi social que els va anar molt bé per adonar-se del que havien anat aprenent al llarg del trimestre. Aquesta tècnica d’aprenentatge es […]

GAMIFICACIÓ AL CASTELL Llegeix més »

SANTA CECÍLIA

  Els nens i nenes de la Selva hem celebrat Santa Cecília cantant cançons sobre els Oficis com a tema conductor, acompanyats per una colla de músics de l’escola de música municipal. En acabar hem esmorzat coca amb xocolata! Visca la música!  

SANTA CECÍLIA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut