Xerrada de Protecció Civil per a l’alumnat de 3r de primària

Aquesta setmana, l’alumnat de 3r de primària ha rebut la visita de membres de Protecció Civil, que han vingut a l’escola per oferir una xerrada molt interessant sobre la seguretat i la prevenció de riscos.

Durant la sessió, els nens i nenes van aprendre què és Protecció Civil i quines tasques realitzen per ajudar la població en situacions d’emergència, com ara incendis, inundacions o accidents. També van parlar sobre com actuar davant de diferents situacions de perill i la importància de mantenir la calma i avisar als adults o als serveis d’emergència quan sigui necessari.

L’activitat va ser molt participativa: els infants van poder fer preguntes, compartir experiències i fins i tot veure alguns dels materials i equipaments que utilitzen en el seu dia a dia.

Els nostres alumnes van sortir molt contents i conscients que tots i totes podem contribuir a tenir una comunitat més segura i solidària.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut