Setmana de la Mobilitat Sostenible CG

La setmana del 16 al 22 de setembre va ser la Setmana Europea de la Mobilitat (SEM).

A la Comunitat dels Grans hem dut a terme una sèrie d’activitats per celebrar aquesta setmana, a fi efecte de moure’ns per l’entorn de manera més respectuosa amb el medi ambient.

L’alumnat de 4t, 5è i 6è hem rebut unes xerrades a càrrec de la Guàrdia Municipal del poble. Han sigut molt interessants ja que els nens i nenes han après estratègies per moure’s de manera més sostenible i segura per la Selva del Camp.

A més també l’alumnat de 4t i 6è ha fet una sortida pel poble per ser conscients de les distàncies que uneixen diferents punts de la nostra vila, comprovant amb temps i nombre de passes que són ben curtes i es poden fer perfectament a peu.

A continuació us mostrem una sèrie d’imatges d’aquestes activitats dutes a terme per la Comunitat dels Grans. Les podeu veure fent clic sobre la imatge:

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut