General

ANEM A MEL MÚRIA!

Aquest dimecres els infants d’I4 hem visitat el Centre D’Interpretació Apícola Mel Múria del Perelló. Ens ho hem passat súper bé i hem descobert el món de les abelles. (Cliqueu la imatge si voleu veure el petit reportatge)  

ANEM A MEL MÚRIA! Llegeix més »

El Bon Drac de la Selva

L’alumnat de 3r va representar l’obra de teatre El Bon Drac de la Selva, al castell del Paborde. Van poder gaudir de l’obra tot l’alumnat de l’escola Abel Ferrater i les famílies dels actors i actrius. Els nens i nenes han estat preparant i assajant l’obra amb molta dedicació i esforç. A continuació us deixem uns

El Bon Drac de la Selva Llegeix més »

Projecte UNA

El dia 10 de maig, l’alumnat de 5èC vam fer una visita a la residència del poble El Vilar. Allà vam recitar una sèrie de poemes sobre jocs tradicionals, i els avis i àvies ens van ajudar a trobar la imatge corresponent a cada poema. A més a més, també vam poder jugar amb ells

Projecte UNA Llegeix més »

EXCURSIÓ A ALCOVER I5

ELS NENS I LES NENES D’I5 AHIR VAM ANAR D’EXCURSIÓ A ALCOVER. EN ARRIBAR, VAM ESMORZAR A L’ESGLÉSIA VELLA.  DESPRÉS VAM ANAR AL MUSEU, ON LA IRINA ENS VA FER UNA VISITA GUIADA I PARTICIPATIVA MOLT INTERESSANT. ALLÍ VAM DESCOBRIR EL “PEIX PEDRA” I VAM FER UN TALLER DE CREACIÓ D’AQUEST FÒSSIL AMB GUIX. VAM

EXCURSIÓ A ALCOVER I5 Llegeix més »

EXCURSIÓ A LA GRANJA

EL PASSAT DIVENDRES 3 DE MAIG, ELS NENS I NENES D’I3 VAM ANAR D’EXCURSIÓ A LA GRANJA CORRAL DE NERI. LA MAJORIA PUJÀVEM PER PRIMERA VEGADA A L’AUTOBUS i ESTÀVEM MOLT EMOCIONATS. A LA GRANJA ENS HI ESPERÀVEN, LA LAURA, LA MARIA, LA CARLA I EL JORDI QUE ENS VAN ACOMPANYAR DURANT TOTA LA JORNADA

EXCURSIÓ A LA GRANJA Llegeix més »

Més novetats a la Biblioteca!

Com ja sabeu durant tot el curs segueixen arribant nous llibres a la biblioteca de l’escola. A partir d’aquesta setmana podeu trobar a la zona de novetats, exemplars de la col·lecció Com sobreviure a…?  que us ajudaran a descobrir les diferents etapes de la història i l’Enciclopèdia de Dones STEAM que us apropen el món

Més novetats a la Biblioteca! Llegeix més »

JUNGLE TREK

L’alumnat de 4t va poder gaudir d’una sortida inoblidable a Jungle Trek, un parc d’aventures amb tirolines situat en un bosc de pins de Tamarit. Els nens i nenes van viure una experiència fantàstica amb els seus companys i companyes de quinta, i amb els seus mestres. Alguns d’ells i d’elles van començar mostrant respecte

JUNGLE TREK Llegeix més »

I4 VISITEM LA BIBLIOTECA

El passat dijous, 18 d’abril, la classe dels roures i les abelles vam anar a visitar la biblioteca municipal de la Selva del Camp. La Rossana ens ha explicat moltes coses sobre el funcionament de la Biblioteca, però, sens dubte, el què més ens agrada és quan ens explica contes! Aquesta vegada, a més a

I4 VISITEM LA BIBLIOTECA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut