General

EXCURSIÓ A L’ALBEREDA

AQUEST DIJOUS, 28 DE NOVEMBRE, ELS NENS I NENES D’I4 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A L’ALBEREDA DE SANTES CREUS. L’ALBEREDA ÉS UN BOSC PLE D’ARBRES A PROP DEL RIU. L’ALBA, L’ÈLIA I LA GRANOTA XIP-XAP ENS ESPERAVEN PER AJUDAR-NOS A DESCOBRIR AQUEST ESPAI NATURAL. TOT JUGANT, HEM DESCOBERT I APRÈS MOLTES COSES DELS ARBRES I DELS […]

EXCURSIÓ A L’ALBEREDA Llegeix més »

1r- Practiquem l’escriptura

Durant aquest trimestre els nenes i nenes de primer s’han endinsat en el món de l’escriptura elaborant petits escrits sobre el seu cap de setmana i  peus de fotografies. La base d’orientació que utilitzen és un instrument que els ajuda de manera gràfica i ordenada a seguir els passos per a crear els seus peus

1r- Practiquem l’escriptura Llegeix més »

1r-Fem de reporters!

(Fes clic sobre la imatge) ELS NENS I NENES DE PRIMER EN EL TALLER DE REPORTERS HAN ELABORAT LES SEGÜENTS NOTÍCIES: 1 – LA DANA: FA UNS DIES QUE A VALÈNCIA VA PLOURE MOLTÍSSIM. ES VA INUNDAR TOT! LES CASES I LES CARRETERES ESTAVEN PLENES DE FANG I VAN MORIR MOLTES PERSONES. TAMBÉ S’HAN PERDUT

1r-Fem de reporters! Llegeix més »

I5_ANEM AL CAMÍ DEL REC !

Com ens agrada sortir de l’escola i gaudir de la natura! Tenim un entorn privilegiat i els PARDALS i les SARGANTANES hem aprofitat per sortir a conèixer una mica més el nostre poble. El Camí del Rec està ple de tresors! Petites troballes que hem anat descobrint a mesura que ens endinsàvem cap al llarg

I5_ANEM AL CAMÍ DEL REC ! Llegeix més »

PLANTEM PESOLERES

PESOLERES Hola, som el Dienis, la Maria, l’Eva i jo, el Kim. Primer les pesoleres eren molt petites i les vam anar a plantar. En primer lloc vam fer un forat al terra i després vam posar la planta dins. En segon lloc vam fer una filera per anar a regar i finalment les vam

PLANTEM PESOLERES Llegeix més »

CATALUNYA EN MINIATURA

El divendres 15 de novembre l’alumnat de 4t va anar d’excursió a Catalunya en Miniatura. Va ser una sortida molt enriquidora perquè permet completar el treball que s’està duent a terme a l’aula sobre les comarques de Catalunya. Els nens i nenes van gaudir principalment de tres activitats. Una visita lliure pel parc havent de

CATALUNYA EN MINIATURA Llegeix més »

3r SORTIDA A AGRAMUNT

  El dia 25 d’octubre vam anar d’excursió a Agramunt. Vam visitar la fàbrica de torrons Vicens. Vam veure un breu conte sobre el torró d’Agramunt i vam fer un tast dels diferents tipus de torrons. Després vam anar a veure el museu del torró. Allí van ser molt amables i ens van donar una

3r SORTIDA A AGRAMUNT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut