Fem nous amics!
Aquest any farem una activitat molt bonica a 3r: enviar-nos cartes amb una altra escola! Hem començat per escriure una postal i enviar-los una carta parlant-los una miqueta de la nostra escola. L’escola amb la qual ens intercanviarem cartes és l’escola de Ponts, del poble de Ponts. Tenim moltes ganes de conèixer-los. De moment esperem […]









