Sortida de Dijous Gras
Aquest dijous els/les alumnes de cicle superior hem anat a Sant Pere. Vam estar tot el dia de convivència amb els companys. Clica a la imatge per veure les fotografies.
Sortida de Dijous Gras Llegeix més »
Aquest dijous els/les alumnes de cicle superior hem anat a Sant Pere. Vam estar tot el dia de convivència amb els companys. Clica a la imatge per veure les fotografies.
Sortida de Dijous Gras Llegeix més »
El dia 21 de febrer va ser el Dia Internacional de la Llengua Materna. Els alumnes de 1r, per tal de celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna, van convidar a les famílies durant la setmana del 18 al 22 a venir a l’escola, per mostrar les diverses tradicions culturals en les llengües que
Les llengües maternes Llegeix més »
El dijous, 28 de febrer vam anar a l’Hort d’Iglésies a celebrar el Dijous Gras. Com és tradicional vam portar truites i botifarra d’ou per esmorzar. Després vam jugar una bona estona. Ens ho vam passar molt bé!!
APROFITANT LA SETMANA DE LES LLENGÜES MATERNES I AMB LA COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES HEM GAUDIT DE DIFERENTS ACTIVITATS A LES AULES DE P5. LA MAMA DEL GAËL ENS HA EXPLICAT UN CONTE AMB FRANCÈS. LA MAMA DE L’ALAN ENS HA EXPLICAT AMB ROMANÈS I DESPRÉS AMB CATALÀ UNA TRADICIÓ TÍPICA DE ROMANIA ANOMENADA “MARTISOR”.
LA LLENGUA ÉS CULTURA Llegeix més »
El dia 21 de febrer és el Dia Internacional de les Llengües Maternes. Per primera vegada a la nostra escola hem decidit celebrar aquest dia, fent activitats de tot tipus de P3 fins a 6è. És per això que durant aquesta setmana hem tingut la visita de pares i mares donant a conèixer la llengua
Les llengües maternes de 3r Llegeix més »
Des de l’àrea de medi social estem treballant els serveis que ens ofereix el nostre poble. Per poder aprendre quins són i què ens ofereixen, la mestra ens ha posat en petits grups i ens ha assignat un servei. Llavors nosaltres hem anat a buscar la informació i l’hem portada a la classe. La família
Aprenem a treballar en equip Llegeix més »
Durant aquest 2n trimestre estem treballant un projecte interdisciplinar que hem triat els i les alumnes de 4t B. Cada alumne/a ha sortit a exposar el tema del projecte que li agradaria treballar i ha plantejat una pregunta-repte, un problema o un motiu que li genera interès. Per acabar, han explicat les raons de perquè
ESCOLLIM EL NOM DEL PROJECTE Llegeix més »
El passat divendres 8 de febrer els i les alumnes de quart vam anar a visitar la biblioteca. La Patrícia, la bibliotecària, ens va rebre i ens va explicar el funcionament de la biblioteca i les activitats dinamitzadores de lectura que es realitzen a les tardes. Després, ens va explicar el conte “El rei pastor”
TALLER A LA BIBLIOTECA Llegeix més »
El 30 de gener, l’escola Abel Ferrater celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau amb diferents activitats. Aquest any, els i les alumnes de tercer hem anat a explicar el conte “Quatre petites cantonades de no res” als més petits de la casa, els nens i nenes de P3. A continuació podeu