LA MONA
Per acabar el 2n trimestre és tradició a l’escola elaborar “la Mona de Pasqua”. La forma i la composició d’aquest pastís ha variat molt en el temps. Abans s’hi posava ous durs amb la closca pintada, un per cada any del nen/a a qui li era regalada. La tradició dicta que els padrins han d’obsequiar […]











