Anem a Escornalbou!
El passat dimarts 30 d’abril els nens i nenes de 1r hem anat a visitar el Castell Monestir de Sant Miquel d’Escornalbou, a veure l’Ermita de Santa Bàrbara i a passejar pel Camí dels Frares. Ens ha agradat molt buscar les màscares que hi ha amagades pel Castell.
Anem a Escornalbou! Llegeix més »









