Xiquets i xiquetes del 2018

Dia internacional de les Biblioteques

Avui dia 24 d’octubre se celebra el Dia internacional de les Biblioteques. Per què aquesta data? Des de l’any 1997, es recorda la destrucció de la Biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans.  L’objectiu d’aquesta efemèride és recordar la necessitat d’impulsar les biblioteques com a resguard de la cultura, dels escrits i de les

Dia internacional de les Biblioteques Llegeix més »

1r-Visitem la biblioteca

AVUI ELS NENS I NENES DE 1r HAN VISITAT LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE LA SELVA. LA ROSANNA HA EXPLICAT QUÈ PODEM TROBAR A LA BIBLIOTECA, COM PODEM FER EL PRÉSTEC DE LLIBRES I FINALMENT ENS HA EXPLICAT DOS CONTES. ENS HA AGRADAT MOLTÍSSIM. Clica sobre la imatge per veure més imatges.

1r-Visitem la biblioteca Llegeix més »

Visita europea a l’escola

Aquesta setmana passada hem tingut una visita molt especial a l’escola: dues mestres d’Eslovènia les quals estan fent un Projecte Erasmus KA122. Aprofintant aquesta visita, l’equip impulsor d’anglès de l’escola, ha preparat diverses activitats amb l’alumnat. Vam començar amb l’alumnat de 4t, el qual va donar la benvinguda cantant unes cançons. Seguidament, l’aumnat de 3r

Visita europea a l’escola Llegeix més »

1r-Descobrim l’olivera

DINS DEL PROJECTE D’ENTORN, ELS NENS I NENES DE 1r HAN SORTIT AL VOLTANT DE L’ESCOLA PER CONÈIXER AMB MÉS DETALL L’OLIVERA. HEM COMENTAT LES SEVES PRINCIPALS CARACTERÍSTIQUES, LES SEVES PARTS I EL SEU FRUIT. FINALMENT, HAN ELABORAT UNS BONICS DIBUIXOS QUE SERAN EL PUNT DE PARTIDA DEL DIARI D’APRENENTATGE. Cliqueu sobre la imatge per

1r-Descobrim l’olivera Llegeix més »

Nou Consell d’Infants

Aquest mes d’octubre s’ha constituït el nou Consell d’Infants. Celebrem que aquesta proposta nascuda l’any 2019-2020 continua endavant i ja en van 6 anys. Per nosaltres és un petit èxit que pensem que hem de celebrar amb la Comunitat Educativa. *Clika a la foto per veure més imatges de la sessió Durant la sessió vam

Nou Consell d’Infants Llegeix més »

Engeguem la biblioteca

Aquesta setmana ha entrat en funcionament la biblioteca de l’escola durant l’estona d’esbarjo. Tots els nens i nenes de Primària estan convidats a entrar-hi per gaudir de la lectura, fer deures o estudiar. Amb el carnet de la biblioteca, l’alumnat de 3r a 6è també pot demanar llibres en préstec. Us animem a venir!

Engeguem la biblioteca Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut