Xiquets i xiquetes del 2015

Fem cagar el tió!

Després d’una setmana alimentant-lo amb pells de mandarina, de taronja i de plàtan i mostrant-li el nostre amor amb tot de dibuixos i paraules ben boniques, ha arribat el dia de fer cagar el tió! Durant aquest matí tots els nens i nenes, de P3 a 6è, hem fet cagar el tió al Parc de

Fem cagar el tió! Llegeix més »

PASTORETS ITINERANTS

Aquest dilluns i dimarts els nens i nenes de 3r han pogut donar a conèixer a tota l’escola el treball de teatre que porten preparant durant aquest trimestre: “Els Pastorets itinerants”; una adaptació de l’obra de Carles Mesa, dividida en set escenes diferents i per on han pogut anar passant tota la canalla, de P3

PASTORETS ITINERANTS Llegeix més »

Arriba el Tió

Els alumnes de primer vam anar a buscar el Tió al Parc de l’Abel el passat 13 de desembre. Vam estar mirant per tot el parc fins que de cop i volta  allà el vam veure. Quina il·lusió!!  

Arriba el Tió Llegeix més »

Consell d’Infants

Aquest primer trimestre hem constituït el Consell d’Infants 2021-22. La primera part de la sessió va consistir en presentar-nos tots i totes. Seguidament, la Laura i la Violeta ens van anar explicant què és el Consell d’Infants, què significa formar-ne part i algunes de les actuacions que es faran des del Consell. Per acabar, vam

Consell d’Infants Llegeix més »

La Creació

Amb l’alumnat de Religió hem treballat la CREACIÓ. Primer vam veure un vídeo sobre el text bíblic del llibre del Gènesi, Gn,1,1-2,3. En aquest vídeo, vam veure com Déu va crear el món en 7 dies. Un cop vist, vam fer activitats sobre el tema i després, entre tots, vam representar la Creació en plàteres

La Creació Llegeix més »

Santa Cecília

El passat dia 22 de novembre tots els alumnes de Primaria i de l’escola de Música Municipal vam celebrar el dia de Santa Cecília. Vam gaudir de la trobada cantant diferents cançons relacionades amb l’alimentació saludable.Vam acabar el matí amb un esmorzar molt dolç.  

Santa Cecília Llegeix més »

Castanyada

El passat divendres els alumnes de Primer, juntament amb la resta de l’escola, vam celebrar la Castanyada. Al matí, per grups, vam anar a veure la Maria Castanyera i els follets. Els hi vam portar les castanyes per torrar i les paperines decorades per cada alumne. A la tarda tota l’escola va sortir a la

Castanyada Llegeix més »

Anem a l’hort

Aviat podrem fer amanides!!! Un cop l’hort ha estat a punt:net, llaurat i amb la malla antiherbes col·locada, els nens i nenes de primer hem anat a plantar enciams llargs i de fulla de roure lila. Si ho voleu veure, cliqueu damunt de la foto!

Anem a l’hort Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut