TALLER A LA BIBLIOTECA

El passat divendres 8 de febrer els i les alumnes de quart vam anar a visitar la biblioteca. La Patrícia, la bibliotecària, ens va rebre i ens va explicar el funcionament de la biblioteca i les activitats dinamitzadores de lectura que es realitzen a les tardes.

Després, ens va explicar el conte “El rei pastor”  i la moralina de la història era que els reis s’han de guanyar la vida amb les seves mans.

Per acabar, per grups vam realitzar una activitat que consistia en crear un conte a partir d’uns personatges, llocs, accions i objectes.

Els alumnes quart agraeixen a la Patrícia Domingo, les ganes i l’interès per la lectura.