PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

LLISTES  DEFINITIVES   BAREMADES

LLISTAT DEFINITIU ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE

LLISTA D’ESPERA. En aquesta situació i en cas  de produir-se cap vacant per la plaça que heu sol·licitat, des de l’escola ens posarem en contacte amb vosaltres.

Reclamacions en relació amb l’adjudicació de plaça escolar

Si es considera que hi ha hagut un error o irregularitat en l’adjudicació de plaça escolar, les persones interessades poden presentar reclamacions al centre, en el termini de tres dies hàbils des de la publicació de les llistes d’admesos.

Termini: 8, 9 i 10 de juliol
Lloc: centre escolar,
heu de trucar al centre (934 655 149) des de les 09:00 h a les 13:00 h i demanar cita prèvia.

Peticions de canvi de centre
La família que vol sol·licitar un canvi de plaça entre el conjunt de centres que disposin de vacants ha de fer una petició de canvi d’assignació adreçada a la comissió de garanties d’admissió. Cal que ho tramiti a l’OME.

Termini: fins al 17 de juliol
Lloc: OME de Badalona (cita prèvia)

Altres situacions
La família que vulgui reclamar altres situacions, germans  separats,  desacord amb l’assignació, etc. cal que enviï un correu a l’OME i se’ls indicarà el procés a seguir.

Termini: fins al 17 juliol
Lloc: correu electrònic ome@badalona.cat

Enllaç per a gestionar la cita prèvia a l’OME: http://badalona.cat/portalWeb/badalona.portal? _nfpb=true&_pageLabel=contingut_estatic&dDocName=AJB080563#wlp_contingut_estatic