L’AMB (Àrea Metropolitana de Barcelona ha publicat les bases per a tramitar les beques de menjador per al curs 2020-2021.
Termini únic de presentació de sol·licituds:
Del 15 de juny fins divendres 10 de juliol de 2020
En aquest termini haurà de sol·licitar l’ajut tot l’alumnat que continua a l’escola el curs vinent i l’alumnat que hagi fet la preinscripció per a cursar P3.
Es prioritza l’enviament de sol·licituds per correu electrònic sempre que compleixin el requisit imprescindible de portar la signatura de tots els membres de la unitat familiar i aquestes siguin reconeixibles. S’hauran d’enviar de la següent manera:
- Correu electrònic al compte de l’escola: a8069748@xtec.cat
- Indicar a l‘assumpte: Sol·licitud ajut de menjador curs 2020/21 – noms i cognoms de l’alumne/a.
- S’ha d’adjuntar un sol arxiu que contingui la sol·licitud i tota la documentació ben clara i llegible.
De manera excepcional, per als casos que no puguin fer la sol·licitud per correu electrònic, es podrà demanar cita prèvia per fer la sol·licitud presencialment a l’escola trucant al telèfon: 934 655 149 /622 631 758. L’horari d’atenció presencial serà dimarts i dijous de 9 a 13 hores.
Atenció aquelles famílies que vàreu demanar l’ajut de menjador el curs passat:
- Si no han variat els membres de la unitat familiar, haureu de fer servir un imprès de sol·licitud diferent i personalitzat que us fem arribar per correu electrònic a partir de demà (en aquests casos, si demaneu beca d’un germà també).
- Si els membres de la unitat familiar ha variat, heu de fer servir l’imprès de sol·licitud genèric.
Trobareu el llistat de documentació necessària que cal adjuntar a:
INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES AJUTS DE MENJADOR 2020-2021
Comentaris recents