AJUT MENJADOR ESCOLAR CURS 2020-2021

L’AMB (Àrea Metropolitana de Barcelona ha publicat les bases per a tramitar les beques de menjador per al curs 2020-2021.

Termini únic de presentació de sol·licituds:

Del 15 de juny fins  divendres 10 de juliol de 2020

En aquest termini haurà de sol·licitar l’ajut tot l’alumnat que continua a l’escola el curs vinent  i l’alumnat que hagi fet la preinscripció per a cursar P3.

Es prioritza l’enviament de sol·licituds per correu electrònic sempre que compleixin el requisit imprescindible de portar la signatura de tots els membres de la unitat familiar i aquestes siguin reconeixibles. S’hauran d’enviar de la següent manera:

• Correu electrònic al compte de l’escola: a8069748@xtec.cat
  • Indicar a l‘assumpte: Sol·licitud ajut de menjador curs 2020/21 – noms i cognoms de l’alumne/a.
  • S’ha d’adjuntar un sol arxiu que contingui la sol·licitud i tota la documentació ben clara i llegible.

De manera excepcional, per als casos que no puguin fer la sol·licitud per correu electrònic, es podrà demanar cita prèvia per fer la sol·licitud presencialment a l’escola trucant al telèfon: 934 655 149 /622 631 758. L’horari d’atenció presencial serà dimarts i dijous de 9 a 13 hores.

Atenció aquelles famílies que vàreu demanar l’ajut de menjador el curs passat:

• Si no han variat els membres de la unitat familiar,  haureu de fer servir un imprès de sol·licitud diferent i personalitzat que us fem arribar per correu electrònic a partir de demà (en aquests casos, si demaneu beca d’un germà també).
  • Si els membres de la unitat familiar ha variat, heu de fer servir l’imprès de sol·licitud genèric.

Trobareu  el llistat de documentació necessària que cal adjuntar a:

INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES   AJUTS DE MENJADOR 2020-2021