Time travellers!
Els alumnes de cicle mitjà i superior vam anar al SAT per veure una obra en anglès titulada Time travellers! Va estar molt divertida i ens ha permès aprendre diferents vocabulari i estructures.
Time travellers! Llegeix més »
Els alumnes de cicle mitjà i superior vam anar al SAT per veure una obra en anglès titulada Time travellers! Va estar molt divertida i ens ha permès aprendre diferents vocabulari i estructures.
Time travellers! Llegeix més »
A L’ESCOLA MONTIGALÀ HAN FET UN TRUC DE MÀGIA El mes passat dos nens de la classe de segon, l’Adrián i el Gabriel van fer un truc de màgia. El truc consisteix en fer aparèixer una moneda d’un got. Van anar a diferents classes com 1r, 3r i a les classes d’infantil P3, P4 i P5. A les
El passat dimecres els alumnes de 5è i 6è van treballar Salvador Dalí mitjançant un taller: A partir d’una narració teatralitzada, acompanyada d’una presentació de símbols-personatge es va fer una introducció del personatge, incidint en el seu caràcter, les seves aspiracions, les seves manies i la seva obra. També a partir de l’organització de diferents
Hola a tothom! Els nens i nenes de CI volem compartir amb vosaltres la setmana de les ordres boges que el Rei Carnestoltes ens va demanar. Des de personatges del circ o hawaians fins esportistes i pentinats divertits. Aquí us deixem una petita mostra!
ORDRES BOGES A CI Llegeix més »
El passat divendres, 1 de març, vam celebrar el carnaval a l’escola. Després d’anar complint les ordres boges que ens va portar el Rei Carnestoltes, era hora de gaudir amb les difresses que havíem fet durant la setmana. És per això que, amb tots els alumnes i famílies reunits a la pista, vam fer una desfilada
Celebrem carnaval! Llegeix més »
El passat divendres va tenir lloc a l’escola l’arribada del Rei Carnestoltes, que va portar amb ell les ordres boges d’aquest any. A continuació us les mostrem: Després d’escoltar atentament al Rei Carnestoltes, vam continuar la festa ballant i cantant cançons a la pista amb la seva companyia! Ens ho vam passar genial! Per
L’arribada del Rei Carnestoltes Llegeix més »
Els alumnes de 5è han elaborat unes gràfiques sobre la recollida d’aliments que es va fer durant la setmana del dia de la Pau. També han anat a tots els cursos a fer una petita exposició i analitzar els resultats obtinguts. Al passadís de l’escola podeu observar les gràfiques i taules de tots els aliments
Recollida d’aliments en el dia de la Pau Llegeix més »
El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau a l’escola. Amb aquesta celebració es pretèn potenciar de forma més específica actituds i valors que ja es treballen al centre en el dia a dia com el foment de la tolerància, la solidaritat, el respecte als altres, la no violència i la
Mitjançant una cançó “ Dansa dels amics “ els alumnes de P5, 1r i 2n han fet una dansa on es pot veure molts moviments relacionats amb la lletra de la cançó. Espero que us agradi.
DANSA DELS AMICS: P5, 1r, 2n Llegeix més »
El dimarts passat els nens i nenes de Cicle Inicial vam estar al Museu Picasso. Vam fer una visita guiada on ens van enssenyar quatre obres de diferents èpoques de l’autor i sobretot, ens van fer expressar allò que observàvem i ens feien sentir. Van sortit idees molt interessants! Desprès, vam anar a una sala