1R – Sortida al parc
Divendres 13 de novembre, els nens i nenes de 1r vam anar a passar tot el matí al parc G4 de Montigalà. Ens ho vam passar molt bé!!! Vam anar caminant fins al parc i quan vam arribar vam jugar als gronxadors, a escalar, saltar a la corda, a fer d’exploradors, etc. Després vam esmorzar […]
1R – Sortida al parc Llegeix més »





