Primària

Museu Picasso 3r i 4t

El passat divendres 25 els infants de 3r i 4t vam fer la sortida al Museu Picasso de Barcelona. Visitant i visualitzant 4 obres de Picasso vam interpretarles-es tot fent una descripció entre tots i totes de tot el què veiem en aquell quadre. En el primer enllaç trobareu les fotos de 3r i el […]

Museu Picasso 3r i 4t Llegeix més »

Badamotri

Dijous dia 10 van anar els i les alumnes de primer a fer l’activitat de Badamotri al Poliesportiu Municipal Montigalà. Van gaudir molt de les activitats proposades.

Badamotri Llegeix més »

Som científics!

Els nens i nenes de tercer hem fet un taller de fruites, hortalisses i llet. Ens hem convertit en científics i científiques i hem analitzat alguns aliments. Ens ho hem passat molt bé! Aquí podeu veure les imatges del taller.

Som científics! Llegeix més »

SORTIDA AL MACBA CI

El dia 4 de març els nens i nenes de cicle inicial van anar a visitar el museu MACBA. Van trobar moltes coses interessant, però ens va agradar molt sentir els sons del museu. Va estar una visita molt divertida. FOTOS MACBA

SORTIDA AL MACBA CI Llegeix més »

Badaorientació

Avui divendres 18 de febrer els infants de 4t hem realitzat el Badaorientació al Parc del Turó d’en Caritg. Ha estat un matí solejat on hem gaudit amb tots i totes a l’aventura de trobar les fites a contrarellotge.  

Badaorientació Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut