Els dimonis de 3r
Els nens i nenes de 3r hem dibuixat i pintat el dimoni de les Festes de Main d’aquest any. Ens han quedat molt bé! Aquí podeu veure les nostres obres d’art!
Els dimonis de 3r Llegeix més »
Els nens i nenes de 3r hem dibuixat i pintat el dimoni de les Festes de Main d’aquest any. Ens han quedat molt bé! Aquí podeu veure les nostres obres d’art!
Els dimonis de 3r Llegeix més »
L’alumnat de 5è vam anar a fer la ruta del Modernisme a Badalona… Ens vam adonar que hi ha molts edificis i sobretot la majoria fets per l’arquitecte Joan Amigó i Barriga. Us deixem unes fotos que segur que a més d’una persona us sonarà, oi? Doncs…. Si!!! És un edifici Modernista! Ara ja ho
Ruta del modernisme 5è Llegeix més »
Lectura del conte col·lectiu “Els barrufets animalistes”, tarda d’intercanvi de llibres i postal de felicitació Diada de Sant Jordi sorpresa. Totes aquestes activitats son les que vam fer per celebrar la Diada de Sant Jordi! Se’ls ha de felicitar per les ganes que hi van posar i en conseqüència van sortir una llegenda molt especial,
Ens encanten els experiments i encara més si aquests tenen materials tan atractius com un globus i una lupa… Voleu saber què vam fer? Doncs ens vam preguntar que podríem fer amb globus de diferents colors, entre ells el blanc i el negre, una lupa i la llum solar. Doncs si! La idea era petar-los
5è. Experiment: GLOBUS Llegeix més »
Aquí teniu penjades les fotos de la setmana més boja del curs… El Carnestoltes! Cada dia disfressats d’alguna temàtica i tots i totes hem complert! A més a més ens hem posat les botes! Xocolatada, coca de llardons, botifarra d’ou… FOTOS
Aquí teniu un petit tastet de la màgia de les colònies a l’Eurostage. El rei Neptú ens va acompanyar amb un cofre on hi havia mil i una històries i plena de sorpreses. L’hora del menjar era per llepar-se’n els dits i l’hora de dormir… bé la segona vam caure rodons només arribar al llit.
Tres dies i dues nits on ens hem divertit, hem rigut, ballat, menjat, dormit? (jajaja). Hem jugat, descobert, compartit, i sobretot ens ho hem passat genial! https://photos.app.goo.gl/Hz3zd4xKPbLoyuy2A
Colònies 4t. Quins moments i quins records! Llegeix més »