Visita al dimoni de 4t
El passat 5 de maig el grup de 4t vam anar a visitar el dimoni d’aquest any i vam deixar la nostra creació perquè també es cremi demà. Aquí podeu veure algunes imatges!
Visita al dimoni de 4t Llegeix més »
El passat 5 de maig el grup de 4t vam anar a visitar el dimoni d’aquest any i vam deixar la nostra creació perquè també es cremi demà. Aquí podeu veure algunes imatges!
Visita al dimoni de 4t Llegeix més »
L’alumnat de 3r i 4rt van fer una visita al pavelló olímpic del Joventut de Badalona i van poder veure un entrenament de l’equip de primera i van aprendre una mica d’història. En aquest enllaç podem veure algunes fotos: https://photos.app.goo.gl/RMsJ1AAbTgpXhJa88
PAVELLÓ OLÍMPIC JOVENTUT Llegeix més »
L’alumnat de quart ha dissenyat uns mapes de ciutats sostenibles i han fet una petita presentació en grups cooperatius per descriure aquestes ciutats del proper futur. L’alumnat ha gaudit del treball cooperatiu, del disseny i creació del pòster i, el més important, han emprat la llengua anglesa per comunicar el nou aprenentatge assolit. Han fet
Eco-town and Eco-city Presentations 4th Llegeix més »
El 15 de març l’alumnat de primària va poder gaudir d’un taller de teatre musical en anglès. Van gaudir moltíssim cantant en anglès i ballant. Vam passar una estona molt divertida posant en pràctica l’expressió oral i corporal. Aquí podeu veure fotos i vídeos d’alguns moments del taller. FOTOS CI FOTOS CM FOTOS CS
Taller de teatre musical en anglès Llegeix més »
Aquesta setmana els nostres padrins i padrines ens han ajudat a fer una activitat per treballar les petjades dels dinosaures. Hem pogut fer un treball cooperatiu i tant petits com grans, hem gaudit molt! Per demanar ajuda els hi vam escriure una carta i ells i elles ens van respondre. Moltes gràcies padrins i padrines,
I5 – 4t Fem petjades Llegeix més »
Fa uns dies vam fer un taller a l’escola on vam ser científics i científiques. Vam poder investigar sobre l’espai i experimentar amb diferents aparells. Ens vam convertir en astrònoms i astrònomes per un dia! Aquí podeu veure les imatges!
Astrònoms i astrònomes Llegeix més »
Els nens i nenes de 4t, durant aquest curs, hem fet algunes sortides on hem après moltes coses noves. I també ens ho hem passat molt bé! Aquí podeu veure quan vam anar a l’exposició Menja, actua, impacta i quan vam visitar el Cosmocaixa per continuar aprenent sobre l’espai, ja que estàvem fent un projecte
Sortim a aprendre Llegeix més »
L’alumnat de 4t ha treballat la descripció de l’aparença física d’un/a astronauta en anglès. Hem aprofitat el projecte d’astronomia que estan treballant a Medi, per fer una descripció d’un/a astronauta que s’ha perdut a l’espai i està en busca i captura. L’alumnat ha gaudit creant el seu personatge i fent una petita descripció. Aquí
WANTED ASTRONAUTS 4t Llegeix més »
Els nens i nenes de 2n i 4t estan gaudint d’un munt d’activitats a la casa de colònies El Pinatar, a Gualba. Mireu com s’ho estan passant a les FOTOS
Activitats de colònies Llegeix més »