2n

VISITA AL MACBA

Els alumnes de cicle inicial vam marxar el passat dilluns 19 d’abril a visitar el MACBA. Durant la visita vam fer una activitat relacionada amb el nostre projecte, les aus. Ens ho vam passar molt bé, tant que no volíem marxar!   FOTOS MACBA

VISITA AL MACBA Llegeix més »

IOGA I ATLETISME

En aquest segon trimestre l’alumnat de primer i segon ens hem quedat temporalment sense piscina. Però això no significa que estem aturats sense fer res, ni molt menys. En les dues setmanes que portem des de que vam tornar de les vacances de Nadal hem fet educació física: ioga, curses de relleus de tot tipus,

IOGA I ATLETISME Llegeix més »

Sabors africans: 2n

Els nens i les nenes de segon hem fet de chefs, experimentant amb la cuina africana. Hem vist que està plena de sabors i colors! És una mica diferents a la nostra, però ens ha agradat molt. Aquí teniu alguns dels plats que hem cuinat… que vagi de gust ! FOTOS SABORS AFRICANS

Sabors africans: 2n Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut