Protegit: 1R ANGLÈS
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Protegit: 1R ANGLÈS Llegeix més »
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Protegit: 1R ANGLÈS Llegeix més »
El dimarts passat els nens i nenes de I5 i 1r van anar conjuntament a fer un taller de circ al Pinatar. Si voleu veure les fotografies, cliqueu aquí
I5 i 1r van al Pinatar Llegeix més »
El 15 de març l’alumnat de primària va poder gaudir d’un taller de teatre musical en anglès. Van gaudir moltíssim cantant en anglès i ballant. Vam passar una estona molt divertida posant en pràctica l’expressió oral i corporal. Aquí podeu veure fotos i vídeos d’alguns moments del taller. FOTOS CI FOTOS CM FOTOS CS
Taller de teatre musical en anglès Llegeix més »
Per finalitzar la setmana del carnaval, els nens i les nenes de 1er hem estat escoltant El lleó del Carnaval dels animals de Camille Saint-Saëns. Désprés, hem pintat les nostres màscares i, tot escoltant la música, feiem de lleons lleones.
Som lleons i lleones Llegeix més »
El divendres 21 d’octubre els infants de primer i segon vam realitzar la sortida al Caixa Forum. Vam anar a veure un espectacle musical “Vols viatjar amb mi?” Ens ha encantat! Hem descobert estils musicals com l’òpera que fins ara no coneixíem i ens hem quedat meravellats amb les peçes musicals que han tocat i
Sortida Cicle Inicial Caixa Fòrum Llegeix més »
Dijous dia 10 van anar els i les alumnes de primer a fer l’activitat de Badamotri al Poliesportiu Municipal Montigalà. Van gaudir molt de les activitats proposades.
Ja s’acaba el curs i per acomiadar-nos hem organitzat conjuntament amb l’AMPA una festa, amb nou estacions per mantenir els grups bombolla, on l’aigua i els inflables han estat els protagonistes. Tots els infants, han gaudit d’aquest dia tan esperat. Els podeu veure AQUÏ.
FESTA FINAL DE CURS Llegeix més »
Els alumnes de cicle inicial hem treballat durant el curs el projecte de les aus. El passat dijous per fi vam poder anar al Cim de les àligues per conèixer de ben a prop les rapinyaires.Podeu veure les fotografies aquí.
CI- Cim de les àligues Llegeix més »
Els alumnes de cicle inicial vam marxar el passat dilluns 19 d’abril a visitar el MACBA. Durant la visita vam fer una activitat relacionada amb el nostre projecte, les aus. Ens ho vam passar molt bé, tant que no volíem marxar! FOTOS MACBA
Les classes de 1r i 2n hem anat a la platja. Hem jugat al mocador, ens hem mullat els peus, ens hem enfilat a la piràmide de cordes i ens hem tornat a mullar els peus. Només hem estat al matí, però ens ho hem passat molt bé. Ja tocava sortir d’excursió!!! Podeu veure aquí
Cicle inicial se’n va a la platja! Llegeix més »