Infantil

PSICOMOTRICITAT I5

Els infants d’ I5 “els dinosaures” durant el curs hem gaudit molt fent psicomotricitat. Hem fet moltes propostes variades, com: circuits, jocs lúdics, treball del cos i moviment, experimentació, etc. Si cliqueu a la imatge podreu veure un recull d’algunes fotografies:

PSICOMOTRICITAT I5 Llegeix més »

I5 – Acabament d’etapa

Aquesta setmana els nens i nenes d’I5 han celebrat el tancament de l’etapa d’educació infantil. Juntament amb les seves famílies hem pogut viure un matí diferent ple d’emocions i somriures. Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració i ajuda! Voleu veure les fotografies? Cliqueu aquí

I5 – Acabament d’etapa Llegeix més »

I4 Gaudim al MNACTEC

El grup d’I4 hem anat al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) i hem tingut l’oportunitat de manipular i descobrir l’espai Explora. En aquest hem jugat amb diferents materials i aparells per experimentar els àmbits científic i tècnic: sorral, espai aeri, maqueta de transports, espai de llum, magnetisme… També hem pogut

I4 Gaudim al MNACTEC Llegeix més »

Què fan els veterinaris?

Avui al matí ha vingut  a l’escola l’Eduard. És veterinari i ens ha explicat com curar els animals quan es posen malalts o s’han fet mal. Hem  utilitzat l’estetoscopi per escoltar el cor i hem fet un vendatge. És molt important posar atenció i observar bé perquè els animals no parlen i no sabem què

Què fan els veterinaris? Llegeix més »

EL PINATAR. GUALBA

Els nens i nenes de 3r i 5è vam fer una sortida a la casa de colònies del Pinatar a Gualba i hem gaudit de la natura i dels esports a l’aire lliure. Vam fer unes quantes activitats, algunes com la tirolina, escalada i tir amb arc. El dia ha estat molt divertit, excitant i

EL PINATAR. GUALBA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut