El protagonista de P4
Els protagonistes del mes de desembre han estat: L’ALMA, EN DYLAN i LA CATALINA.
El protagonista de P4 Llegeix més »
Els protagonistes del mes de desembre han estat: L’ALMA, EN DYLAN i LA CATALINA.
El protagonista de P4 Llegeix més »
Els alumnes de 5è treballen el càlcul mental d’una forma molt dinàmica. Ho fan mitjançant el joc del bingo i han de ser molt ràpids calculant per poder seguir el ritme. Cada cop fan millor i de forma més automàtica els càlculs! Podeu veure aquí les fotos!
Fem càlcul amb el bingo! Llegeix més »
L’altre dia els nens i les nenes de P3 vam aprofitar que feia bon temps i que no hi havia ningú a la pista del pati… I vam sortir a gaudir una estona del matí i del sol a fora. Va ser divertit poder provar i compartir amb els altres moments d’equilibris, salts i rialles.
P3 – Equilibris i salts al pati Llegeix més »
Els nens i nenes de P5 hem sortit al pati per buscar pistes amb les lupes. Podeu veure les fotografies clicant aquí , on també veureu el racó que estem creant amb la col·laboració de les famílies i les seves creacions.
P5 – Fem de detectius i detectives Llegeix més »
Els alumnes de sisè comencen a preparar la Cantània! El repte és gran, però estan preparats. Comencem! En aquestes fotos podeu veure com ho estem fent!
PREPAREM LA CANTÀNIA Llegeix més »
Els alumnes de 4t, hem fet una activitat de tutoria, a la qual vam treballar les qualitats positives dels companys i companyes del grup classe. Aquí teniu les fotos de l’activitat!
Les nostres qualitats Llegeix més »
La classe de 3r estem treballant les síl·labes i l’accentuació! Hem creat un núvol amb paraules i hem jugat amb les síl·labes per crear paraules. Mireu aquestes fotos per veure com ho hem fet!
Juguem amb les paraules! Llegeix més »
Abans de marxar de vacances, tots els nens i nenes de l’escola van escriure una carta als Reis i la van dipositar a la Bústia Reial. Sorpresa! En tornar a les aules els Reis havien deixat regals. Els podeu veure aquí.
Els alumnes mitjans i grans de l’escola acomiaden el trimestre rebent el regal del seu amic invisible. Aquest regal ha estat una manualitat realitzada pels companys de la seva classe. Aquí podeu veure les FOTOS del moment.
L’últim día del trimestre els més petits i, no tan petits, han gaudit fent cagar el Tió de Nadal que els va deixar una dolça sorpresa. Voleu veure-ho? Punxa AQUÍ.