Nom de l'autor: admin

Descobrim l’aigua

Aquest trimestre hem estat investigant moltes coses de l’aigua. Hem après què és el cicle de l’aigua, com surten les gotes, la contaminació, la flotació…. JA SOM UNS EXPERTS! Aquí podeu veure algunes imatges dels petits exploradors.    

Descobrim l’aigua Llegeix més »

Ruta modernista per Badalona

El 20 de gener els nens i nenes de 6è vam fer una ruta per Badalona per veure els edificis modernistes que havien treballat prèviament. Van esmorzar a la platja i finalment vam acabar dinant al parc de Can Solei i Ca l’Arnús. Aquesta es la casa de Jaume botey (Ca l’Amigó)

Ruta modernista per Badalona Llegeix més »

EXPERIMENTS A 4T

A quart hem comprovat que podiem treure una moneda d’un plat amb aigua sense mullar-nos. Com? Amb l’ajuda d’una espelma. Hem entès en què consisteixen les pressions i la falta d’oxígen. https://photos.app.goo.gl/EqHihQv4k8fLJrsa6

EXPERIMENTS A 4T Llegeix més »

5è. EL RELLEU DE LA TERRA

Què millor per saber com és el relleu de la Terra que poder-ho representar en 3D! Aquí teniu un exemple dels cinc treballs elaborats per cinc grups. Cadascú tractava un tema del relleu, el reproduïa en maqueta i després l’exposava davant els companys i les companyes. Fins i tot els grups especialistes van fer de

5è. EL RELLEU DE LA TERRA Llegeix més »

5è. Experimentem: LA PELL

A l’hora d’experiments ens vam preguntar: la pell és igual de sensible en tot el cos? Vam predir diferents hipòtesi com: serà més sensible al coll, o a la mà, o al braç… però molt pocs van encertar la seva hipòtesi, encara que vam arribar a la conclusió que no tots som sensibles en les

5è. Experimentem: LA PELL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut