Nom de l'autor: admin

Som científics!

Els nens i nenes de tercer hem fet un taller de fruites, hortalisses i llet. Ens hem convertit en científics i científiques i hem analitzat alguns aliments. Ens ho hem passat molt bé! Aquí podeu veure les imatges del taller.

Som científics! Llegeix més »

PROTAGONISTA!

  Continuem aprenent moltíssimes coses dels nostres protagonistes!! Ens han ensenyat la importància del número d’emergència, la cura dels animals, els esports que fan i, sobretot com gaudeixen fent allò que els agrada! Els protagonistes han sigut: la Narjisse, l’Alejandro, l’Erik i l’Enzo.

PROTAGONISTA! Llegeix més »

L’hort

Aquest curs tots els alumnes de l’escola hem col·laborat a fer que l’hort faci tant goig, hem preparat el sostrat airejant-lo, hem posat el compostador a punt, hem sembrat les verdures i hortalisses de temporada, faves, pèsols, enciams, alls… i, fins i tot, ja hem fet la primera collita de raves. Aquí podeu veure les FOTOS.

L’hort Llegeix més »

Olorem a EI 3

Els nens i nenes de EI 3 hem estat treballant els sentits, en l’olfacte vàrem olorar diferents cosetes algunes amb molt bona olor i altres no tant, a la següent sessió l’Esther ens va portar herbes aromàtiques del camp (espígol, farigola i romaní) i vàrem fer una bosseta d’olor. Aquí teniu algunes FOTOS de la

Olorem a EI 3 Llegeix més »

Sorpresa!

Quina sorpresa s’han trobat  avui  al terra de l’entrada de l’escola, els infants  i les famílies en arribar al matí! Ho voleu veure? Això ha estat possible gràcies a l’AMPA  del centre.

Sorpresa! Llegeix més »

Badaorientació

Avui divendres 18 de febrer els infants de 4t hem realitzat el Badaorientació al Parc del Turó d’en Caritg. Ha estat un matí solejat on hem gaudit amb tots i totes a l’aventura de trobar les fites a contrarellotge.  

Badaorientació Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut