Som científics!
Els nens i nenes de tercer hem fet un taller de fruites, hortalisses i llet. Ens hem convertit en científics i científiques i hem analitzat alguns aliments. Ens ho hem passat molt bé! Aquí podeu veure les imatges del taller.
Els nens i nenes de tercer hem fet un taller de fruites, hortalisses i llet. Ens hem convertit en científics i científiques i hem analitzat alguns aliments. Ens ho hem passat molt bé! Aquí podeu veure les imatges del taller.
Continuem aprenent moltíssimes coses dels nostres protagonistes!! Ens han ensenyat la importància del número d’emergència, la cura dels animals, els esports que fan i, sobretot com gaudeixen fent allò que els agrada! Els protagonistes han sigut: la Narjisse, l’Alejandro, l’Erik i l’Enzo.
Les gotes d’aigua avui hem fet d’actors i d’actrius representant el conte del Peix Irisat. Quina sorpresa, semblaven professionals!! Ha sigut molt divertit, aquí teniu algunes de les IMATGES.
QUE S’OBRI EL TELÓ! Llegeix més »
A quart seguim amb els experiments. Aquesta vegada hem comprovat la capacitat de retenció de líquids que té la sal amb l’ajuda tan sols de tinta xina negra, sal i aigua!
Experiments a 4t. Llegeix més »
Els tres grups d’infantil hem fet una sortida a l’Auditori de Barcelona. Hem anat al concert del Planeta Clarinet, on quatre músics ens han fet protagonistes de la seva obra, d’aquest món fantàstic on els ocells, els cargols i, fins i tot, les cuques de llum sonen com un clarinet. Aquí teniu alguna FOTOGRAFIA.
Infantil a l’Auditori de Barcelona Llegeix més »
Els nens i nenes de 3r i 4t hem fet màscares de carnaval molt divertides! Aquí teniu les imatges per poder veure-les!
Màscares de carnaval! Llegeix més »
Aquest curs tots els alumnes de l’escola hem col·laborat a fer que l’hort faci tant goig, hem preparat el sostrat airejant-lo, hem posat el compostador a punt, hem sembrat les verdures i hortalisses de temporada, faves, pèsols, enciams, alls… i, fins i tot, ja hem fet la primera collita de raves. Aquí podeu veure les FOTOS.
Els nens i nenes de EI 3 hem estat treballant els sentits, en l’olfacte vàrem olorar diferents cosetes algunes amb molt bona olor i altres no tant, a la següent sessió l’Esther ens va portar herbes aromàtiques del camp (espígol, farigola i romaní) i vàrem fer una bosseta d’olor. Aquí teniu algunes FOTOS de la
Quina sorpresa s’han trobat avui al terra de l’entrada de l’escola, els infants i les famílies en arribar al matí! Ho voleu veure? Això ha estat possible gràcies a l’AMPA del centre.
Avui divendres 18 de febrer els infants de 4t hem realitzat el Badaorientació al Parc del Turó d’en Caritg. Ha estat un matí solejat on hem gaudit amb tots i totes a l’aventura de trobar les fites a contrarellotge.