Nom de l'autor: admin

PAVELLÓ OLÍMPIC JOVENTUT

L’alumnat de 3r i 4rt van fer una visita al pavelló olímpic del Joventut de Badalona i van poder veure un entrenament de l’equip de primera i van aprendre una mica d’història. En aquest enllaç podem veure algunes fotos: https://photos.app.goo.gl/RMsJ1AAbTgpXhJa88  

PAVELLÓ OLÍMPIC JOVENTUT Llegeix més »

Ens emboliquem?

A la sala de psicomotricitat ens hem trobat uns rotllos de paper penjats i… teniu alguna idea de com ha quedat la sala? Hem començat a estirar, a embolicar-nos, a fer de mòmies, a llençar-los…. Ens ho hem passat pipa!!  Aquí teniu les IMATGES!     .  

Ens emboliquem? Llegeix més »

Sortida al CRAM

  Els nens i nenes d’I3 hem anat a visitar les tortugues marines en recuperació al CRAM. L’Òscar, biòleg marí del centre, ens ha ensenyat la importància de cuidar al nostre entorn per la cura i el benestar dels animals i del seu hàbitat. A més a més, hem fet una pràctica de com actuar

Sortida al CRAM Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut