Material escolar

La Gestió del material escolar dels  alumnes es fa des del centre. Tot el material és socialitzat.  Les famílies realitzen una aportació anual per aquest concepte i l’escola facilita tot el material als alumnes.

L’aportació econòmica de les famílies dels alumnes  es revisa anualment  en sessió Ordinària del Consell Escolar. Aquesta aportació és per a material escolar, material didàctic, llibres, quaderns de treball, activitats complementàries (dins i fora del centre), fotocòpies i l’activitat de piscina de cicle inicial.

A més, l’Escola té un Programa de socialització i reutilització de llibres que contempla la compra i reutilització de tots els llibres que els alumnes utilitzen al centre (llibres de consulta  socialitzats, llibres de lectura, biblioteca d’aula, quaderns de treball…) Això suposa un estalvi en despesa de llibres per a les famílies  i els alumnes aprenen a compartir, conservar i cuidar els materials, aprenent el valor del be col·lectiu.

Enguany la quota fixada per al curs 2023-2024 és de 250 €.

Les colònies escolars les realitzen  els cursos de 2n, 4t i 6è.

En aquest ENLLAÇ trobareu el llistat dels llibres que els vostres fills i filles faran servir aquest curs.