Visita didàctica dels pares de l’Artal.

Com bé sabeu, els nens i nenes de 1r estan treballant el projecte titulat: On viuen les vaques?

El dimarts 23 vam tenir la visita dels pares de l’Artal,La Dolors i el Xavier.  La Dolors va portar la iogurtera i la llet per ajudar a l’Artal a explicar-nos com es fan els iogurts a casa. L’endemà els vam provar i a la gran majoria d’alumnes els va agradar tot i que no hi vam barrejar cap ingredient més.

Al cap d’una estona va arribar en Xavier que, en ser enginyer agrònom, està més que capacitat a fer-nos una explicació més científica per aprofundir en diversos aspectes. Va parlar de com viuen les vaques, dels tipus que n’hi ha, de com fan la digestió els remugants i d’altres qüestions força interessants.

Alguns alumnes es van mostrar molt interessats i interessades i van fer un munt de preguntes.

Gràcies família per aquesta espectacular aportació.

Gaudiu de les següents imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *