La nostra escola

Vols conèixer els trets més característics del centre i allò que defineix el nostre projecte educatiu?

La nostra escola és un centre educatiu dinàmic i acollidor que situa a l’alumne en el centre del seu aprenentatge i del món que l’envolta, promovent un desenvolupament harmònic.

Som una escola oberta i pluralista que participa al seu entorn i que alhora promou la participació i la implicació activa dels seus membres, un entorn on tothom hi té cabuda perquè entenem la diferència com a sinònim d’enriquiment mutu. Una escola coeducativa, que acompanya en la tolerància, la solidaritat i la no discriminació.

El nostre es un espai educatiu amb visió de futur i de qualitat, que ensenya a aprendre i a adaptar-se a la constant evolució social, procurant donar resposta als reptes de la realitat actual. Entenem que l’error i el conflicte formen part natural i necessària del procés de creixement i que ens serveixen per anar més enllà i desenvolupar-nos d’una forma més complerta. Tenim clar també que cada infant és un món, i procurem adaptar la nostra acció a aquestes individualitats i ritmes diversos emprant metodologies, tècniques, activitats i recursos variats que permetin a cadascú brillar a la seva manera.

Treballem per oferir als infants un ventall d’oportunitats promotores de la cooperació, els valors, les intel·ligències i capacitats múltiples, el joc i la manipulació, la recerca, l’ús de les eines digitals, les creacions artístiques, el treball en equip i la col·laboració, la comunicació, la intuïció i la creativitat, el raonament, l’experimentació, el contacte amb el medi natural i l’esperit científic.

Som centre de tarannà innovador però des d’una perspectiva educativa sostenible, equilibrats i compromesos amb l’atenció emocional i el desenvolupament integral i competencial de l’alumnat així com amb el medi que ens envolta.

El nostre objectiu és procurar oferir i generar un ambient de convivència i aprenentatge per a l’alumnat on créixer i compartir, on viure i gaudir d’experiències significatives que els hi desvetllin una actitud respectuosa, curiosa, responsable, creativa, crítica, emprenedora, empàtica, investigadora i cooperativa. I tot això sempre tenint molt en compte que el diàleg i la participació de les famílies i de tota la comunitat educativa en la vida escolar és un factor impulsor important d’aquest objectiu.