Pàgina mare de les pàgines d’inici

ERASMUS +

Hem entrat al Programa Europeu d’Educació Erasmus +

Els objectius principals són:

• Promoure la cooperació i la mobilitat amb països associats a l’Unió Europea.
  • Fomentar l’aprenentatge de la llengua anglesa.
  • Fomentar l’intercanvi i la valoració del patrimoni cultural de Europa.
  • Sensibilitzar de la història i els valors comuns.

Paticipem amb Xipre, Bulgaria, Portugal, Turquia, Romania.

El proper dilluns 26, dimarts 27 i dimecres 28 de novembre acollim professionals d’aquests països.

Un moment per compartir experiències.

Resultat d'imatges de erasmus +

LABORATORI DE LECTURA

Aquesta setmana els alumnes de cicle inicial i Educació infantil han vivenciat el laboratori de lectura ” OMBRES “.

Una experiència plena d’imaginació i envoltada de contes.

III Caminada Solidària i Sostenible

Un any més gaudirem tots junts de la III Caminada Solidària i Sostenible per la Marató de TV3 aquest any destinada al càncer.

Serà el dissabte 15 de desembre a les 10:30h des de l’escola fins al parc de Can Cases i tindrem moltes sorpreses.

T’hi apuntes? Reserva’t la data!!

Molt bon estiu!!

Us desitgem que passeu unes molt bones vacances d’estiu en família. Ens tornarem a veure al setembre!!

Venda Cooperativa CuEmE

Els nostres alumnes de 5è A i B el proper dijous 26 d’abril faran la venda dels productes el.laborats per ells mateixos a la Rambla de les Bòbiles de Martorell de 9 a 13h.

Us esperem a tots !!!

L’escola Lola Anglada és premiada en la Nit de l’Esport

L’escola Lola Anglada va rebre el premi reconeixement al centre educatiu per l’activitat innovadora d’handbol platja que preparen i realitzen les mestres d’educació física amb els alumnes de 5è, any rere i any, i que el curs passat va arribar a la desena edició.

Acompanyades per un equip de mestres de l’escola, la Noemí i la Maria, les dues mestres d’educació física, van ser les encarregades de recollir el premi. Moltíssimes Felicitats!

Si cliqueu al següent enllaç podreu completar la informació de la gala.