COMPRA LLIBRES DE TEXT CURS 2022- 2023

Benvolgudes famílies,

De cara a facilitar-vos la compra dels llibres de text per al curs 2022-23, l’AMPA us ofereix, en col·laboració amb la distribuïdora DISTRIAULA, la possibilitat d’efectuar la compra directament via internet.

Per comprar els llibres de text d’aquesta manera cal ser socis de l’AMPA i haver-ne pagat la quota sencera o una part.

El procés de compra online s’activarà el 22 de JUNY i es mantindrà actiu fins el 5 de JULIOL.

Necessiteu connexió a internet i targeta bancària. Podeu accedir a la plataforma a través del següent enllaç: https://escoles.dispe.cat/escolalescomes

Si teniu dificultats durant el procés o bé no teniu connexió a internet, podeu venir a l’escola els següents dies amb el següent horari, i us ajudarem a fer la compra (us farà falta targeta de crèdit):

Dilluns 27 i dimecres 29  de juny de 9 a 14.

No ho deixeu per l’últim dia. Si teniu algun problema econòmic i/o sou una família gestionada per serveis socials, truqueu 977 62 83 52 veniu el més aviat possible, com a màxim el dia 29 de juny,  cal portar una paga i senyal de 20€.

NO S’ENCARREGARAN NI ES PODRAN COMPRAR A TRAVÉS DE LA WEB LLIBRES FORA DE TERMINI.