TALLERS D’SPEAKING

L’speaking, (parlar) és el primer nivell de l’aprenentatge natural d’una llengua. Una persona, durant els seus primers anys de desenvolupament, comença a comunicar-se amb els altres a partir del llenguatge oral, que dóna les bases perquè el llenguatge escrit pugui ser més elaborat i òptim.

L’speaking proporciona un enfocament més lúdic de l’aprenentatge de la llengua estrangera, així mateix, també fa que l’aprenentatge sigui més significatiu per l’alumnat, perquè poden fer servir una llengua que, normalment, no forma part de la seva quotidianitat. És una eina que permet la interacció entre alumnes i una estratègia per posar en pràctica estructures treballades a nivell més teòric.

Els alumnes de sisè ens ho hem passat molt bé creant aquests vídeos i esperem que els alumnes més petits els agradi com els expliquem aquests contes. Cliqueu damunt les imatges per veure’ls:

HANDA’S SURPRISE                                                      GIRAFFES CAN’T DANCE

I TOLD YOU                                                WHITCHE’S KITCHEN

MONKEY PUZZLE