SANT JORDI 2022 A L’ESCOLA

ITINERARI “EL POBLE ÉS UN POEMA”

Aquesta setmana hem fet diverses activitats relacionades amb la diada de sant Jordi. La previsió era que durant el dijous i el divendres féssim el recorregut literari “El Poble és un Poema”, però el mal temps ens ha limitat i només ho hem pogut fer durant el divendres. En aquest itinerari hem anat trobant poemes de diversos autors i produccions artístiques que han fet els nens i nenes de l’escola i les volem compartir amb vosaltres tot fent un itinerari pel poble.

Aquests poemes estan penjats a les cartelleres del poble, així que, quan sigueu davant del poema, si cliqueu el codi QR, podreu escoltar els alumnes recitant el poema mentre gaudiu, visualment, de la producció artística que han fet.

TALLERS DE SANT JORDI

Per celebrar el Sant Jordi aquest any els i les alumnes han fet diverses manualitats. A infantil unes roses i uns preciosos punts de llibre molt originals i els i les alumnes de primària unes roses molt atractives.

CONTACONTES DELS ALUMNES DE 3r

Els alumnes de 3r han representat amb ombres xineses el conte: L’ALTRA LLEGENDA DE SANT JORDI: DONEM VEU A LA DRAGONA! Un conte escrit per Raquel Ligero i amb la idea original de l’Ana Ligero. Per veure’l, podeu clicar damunt de la imatge.

ARREGLEM EL JARDÍ

Els alumnes de 4t, durant la tarda, han sortit al pati i han arreglat el jardí.  La primavera ha arribat i l’escola han decorat de color i vida.

LA PARADETA DE LLIBRES I ROSES

Els alumnes de sisè de l’escola han muntat una parada de llibres, roses i punts de llibre al pati de l’escola, aprofitant que era Sant Jordi, dia dels llibres i dels enamorats a Catalunya, per recollir diners pel viatge de final de curs. Així mateix, muntaran la paradeta el dissabte, dia 23 d’abril, diada de sant Jordi, a la plaça major de Rodonyà (en cas de pluja es farà al vestíbul del castell).

RECOMANACIONS LITERÀRIES

En un dia tan especial com és la diada de sant Jordi, no hi podrien faltar recomanacions literàries, podeu llegir-les a l’article que trobareu en el següent enllaç. Cliqueu damunt de la imatge.

ALTRES ACTIVITATS QUE HEM FET AVUI

Avui ha sigut un dia molt intens i entretingut, a part de fer tot d’activitats festives i relacionades amb la Diada, també hem pogut gaudir d’un esmorzar de germanor al pati, encara que el temps no ens hagi acompanyat del tot.

Si cliqueu damunt de les imatges, podreu veure les fotos d’aquests dies.