PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ DEL 7 AL 21 DE MARÇ DEL 2022

Benvolgudes famílies,

properament començarà el període de preinscripció. Aquest any ens trobem en una situació diferent i les jornades de portes obertes no es podran fer tal com ho fèiem normalment. Tot i així esperem que amb la informació que us adjuntem ho tingueu més fàcil. Dir-vos també que podeu concertar una cita per veure l’escola, resoldre dubtes i inquietuds o parlar de la línia metodològica.

Us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu e3005571@xtec.cat o per telèfon: 977 62 83 52.

CLIQUEU LA IMATGE I VEUREU COM TREBALLEM A L’ESCOLA:

PORTES OBERTES: ONLINE O PRESENCIALS, mitjançant cita prèvia al telèfon o adreça electrònica abans esmentats.

Novetats:

La sol·licitud és en format telemàtic:

• No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.

• Hi ha dos tipus de sol·licitud:

o Electrònica: cal identificació digital

o Suport informàtic: sense identificació digital

En el cas que necessiteu ajuda per a fer la preinscripció podeu demanar cita prèvia al centre: 977 62 83 52.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL TENIR A PUNT PER FER-LA (Si la feu telemàtica és interessant tenir-ho escanejat o en fotografia al mateix dispositiu):

• Fotocòpia del llibre de família
  • Fotocòpia DNI o NIE  del pare, la mare i l’alumne, si en té.
  • Fotocòpia Targeta Sanitària
  • Fotocòpia carnet de salut (vacunacions).
  • Carnet de família nombrosa, monoparental, …si en tenen.