PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ DEL 6 AL 20 DE MARÇ DEL 2024

Benvolgudes famílies,

properament començarà el període de preinscripció. Les famílies interessades podeu venir a conèixer l’escola, resoldre dubtes, inquietuds i/o parlar de la línia metodològica que fem servir.

PORTES OBERTES:  mitjançant cita prèvia al telèfon 977628352 o correu electrònic e3005571@xtec.cat

També podeu consultar l’Instagram @escolarodonya per veure el dia a dia a la nostra escola:

La sol·licitud és en format telemàtic:

• No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció, ja que s’ha d’entrar dins de l’aplicació informàtica.

• Hi ha dos tipus de sol·licitud:

o Electrònica: cal identificació digital

o Suport informàtic: sense identificació digital

En el cas que necessiteu ajuda per a fer la preinscripció podeu demanar cita prèvia al centre: 977 62 83 52 i quedar per fer-la conjuntament.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL TENIR A PUNT PER FER-LA (és interessant tenir-ho escanejat o en fotografia al mateix dispositiu)*:

• Fotocòpia del llibre de família.
  • Fotocòpia DNI o NIE del pare, la mare i l’alumne, si en té.
  • Fotocòpia Targeta Sanitària.
  • Fotocòpia carnet de salut (vacunacions).
  • Carnet de família nombrosa, monoparental, …si en tenen.

*Si hi ha alguna documentació que l’aplicació informàtica no us ha demanat, l’haureu de fer arribar al centre assignat.