LA CASTANYADA A L’ ESCOLA.

El dia 31 de novembre la Castanyada es va celebrar a l’Escola Les Comes.

L’escola va organitzar un dia molt festiu tant per nens com per a famílies, amb menjars especials i un espectacle de danses populars. Els nens de l’escola van fer uns deliciosos panellets, un dolç tradicional a Catalunya i pares i mares de l’AMPA van preparar les castanyes, un fruit de tardor molt bo. L’alumnat de cicle superior, pel mati va gaudir de un joc de pistes anomenat “Misteri a Halloweentown”, a més a més van poder jugar a jocs de taula. Els nens i nenes de 6è es van vestir de castanyers i castanyeres i van repartir les castanyes i els panellets. Després de l’esmorzar es van entregar els premis del concurs de carabasses, ple d’infants treballadors que van fer unes carabasses precioses.

Per la tarda el dia es va acabar amb un espectacle fabulós, que va ser presentat pel la Rojo i l’ Imad, dos alumnes de 5è, on per cursos o cicles van fer balls per als pares. Quan va acabar l’espectacle els pares van poder gaudir dels panellets i les castanyes amb els seus fills.

Redactors: Joan i Gael B.