EL NOSTRES FESTIVAL DE NADAL!

El dia 19 de desembre vam realitzar el Festival de Nadal centrat en la Pau i la resolució de conflictes. Els i les alumnes de Cicle Superior vam preparar, a partir de l’Enrola’t, situacions quotidianes on els infants havien de resoldre conflictes (una baralla al pati, una situació de discriminació…). A més a més tots els cicles de l’escola vam preparar poemes, cançons, instrumentacions… Gràcies a l’esforç de tots va sortir molt bé. Felicitats a tots els artistes!

Recordeu que per veure els vídeos heu de clicar damunt de la imatge. Podreu accedir a la carpeta posant el correu electrònic del vostre fill/a (xxxxxxxxxxx@escolalescomes.cat) i la contrasenya. Aquesta informació la teniu enganxada a unes de les tapes interiors de l’agenda.

Si teniu qualsevol dubte ens podeu escriure al correu de l’escola e3005571@xtec.cat.